13 paź 2012

no .

Witam .

No , no to jestem  . Niby ponad tydzień , ale dużo się zmieniło . 

Przemyślałam , odpoczęłam i jestem .
Zauważyłam , że do blogowania meega się przywiązałam , bo no na przykład jestem gdzieś na spacerze czy coś i mam  fajne zdjęcia i myślę kuurde jaki byłby fajny post !

--------------------------------------------------

No , więc chciałabym wprowadzić kilka zmian w moim życiu i na blogu :

  • na blogu chciałabym pisać co 2-3 dni , dłuższe posty ;)
  • będą posty tematyczne !
  • no i jak widać nowy wygląd !
No , a w życiu chciałabym sie trochę wyluzować , ale jednocześnie skupić na nauce .
A no i jutro z tatą z rana , ćwiczenia ;)
No właśnie , zdrowiej chce  żyć !

----------------------------------------------------

no to do zobaczenia ;)

papapa ;*******

5 komentarzy:

Dzięki , że jesteś , jeśli jesteś anonimem choć podaj swoje imię .
1 komentarz tu = komentarz na twojego bloga .

Jeszcze raz dzięki !