6 paź 2012

....


Jestem .

Nie było mnie jakiś czas , ale powód miałam .
Mianowicie wszystkie pliki zdjęcia WSZYSTKO co moje z komputera zostało usunięte .
W sumie wściekać się nie będę , bo PO CO .

Poprostu , trochę mi smutno , bo wspomnienia ..

Może trzeba było zapomnieć i oddzielić to wszystko grubą kreską i zacząć od nowa .

Nie powiem , że bloga zawieszam , tylko jakiś czas mnie na nim nie będzie .


DZIĘKUJĘ I PRZEPRASZAM , MAM NARAZIE DOŚĆ LAPTOPA .

ale wrócę , obiecuję .


seeyou .



mika .

1 komentarz:

  1. cześć!
    Jak chcesz prowadzić bloga pisz częściej posty i
    dłuższe i więcej zdjęć dodawaj. byłby super blog.
    Nie pomyśl sobie, że coś do ciebie mam czy co, ale
    po prostu przydało by się parę zmian. ;))

    OdpowiedzUsuń

Dzięki , że jesteś , jeśli jesteś anonimem choć podaj swoje imię .
1 komentarz tu = komentarz na twojego bloga .

Jeszcze raz dzięki !