17 paź 2012

no to week !


Hejka !

No to tak w sumie sobie week mija . Zauważyłam , że są takie dni , że ja totalnie niczego 
nie ogarniam . Siedzę niby słucham , ale nic ;))

Dziś w ogl . zdarzyła mi się bardzo miła rzecz ; 
sobie siedzę na ławce w szkole i przychodzi , siada jakaś taka ' różowa dziewczynka ' .
Ubiera buty , a ja wciągnęta w filofun , słyszę :
 -  ' która klasa ? '
- ty dziewczynko do mnie mówisz ?! 6 .
- To daleko już zaszłaś ! A ja ide na baasen !
- to super ;)    >lol<
- no to do zobaczeniaaa !
- no. cześć .

W sumie miło pogadałyśmy sobie no i tak ;)

*

Jutro jakaś informatyka , pol , angol *fruu*
no . 

No i nienawidzę dentystów , od wczoraj ; no kuuurdee boję się !!!

dziś tak trochę nudno , ale mam pomysł , na pierwszy post tematyczny ;)
do zobaczenia .


seeyou

jedno z jedynych na laptopie ;**

<HERBATKA>



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dzięki , że jesteś , jeśli jesteś anonimem choć podaj swoje imię .
1 komentarz tu = komentarz na twojego bloga .

Jeszcze raz dzięki !