19 paź 2012

jestem jaka jestem !

Siem .

Dziś pierwszy post tematyczny ;)

*

Nigdy w sumie nie opowiadałam o swoim życiu , o dniu i o sobie .
Taki właśnie będzie ten post , będę się chwalić i tak .
NIE , NO OK , SPOKO . ;PP

*
No to tak . Chodzę do 6 klasy mam 12 lat , mieszkam na śląsku 20 km od Katowic , w Łaziskach Górnych . Przez 10 lat mieszkałam 4km od Łazisk i w nie do końca mi znanych powodów przeprowadziliśmy się z rodzicami z domu do mieszkanka w bloku . Czemu tak ? To długa historia , której ja nie będę tutaj tłumaczyć , czasem się zastanawiam , czemu ?
ale nie chcę pytać mamy . No i tu mi dobrze , mieszkam tu już 2 lata . I LUZ .

*

Do szkoły chodzę nadal w Mikołowie . Tam chociaż znam ' kogoś ' , a zanim przeprowadziłam się tam , byłam tam 2 razy , a znałam 1 rodzinę , która mieszka na drugim końcu Łazisk .
Do szkoły zawozi mnie tata , a potem czasem jeżdżę autobusem .
Nie jest żle , choć brakuje mi czegoś takiego :
 ' ej , doma tobisz coś teraz ? nie . to przychodź ! no ok , będę za 5 min . ; ))) '

*

Jeśli chodzi o mnie , o mój wygląd ,  no to jestem średniego wzrostu , mam zielono - brązowe oczy i włosy w kolorze ciemnego blondu . 
a charater ? No jestem cierpliwa , ambitna , ale czasem jestem leniem ;)

*

Jeśli chodzę o jedzenie lubię mięso , warzywa , owoce ...
Nie lubię brokuł \ brokułów kitting !

*

Nie mam określonych marzeń , planów , zainteresowań, pasji , .
Staram się być sobą .


I LUBIĘ SIĘ PRZYTULAĆ ! <3


..............................................................................................................

To o mnie w sumie chyba tyle ;)

 Dziś szkoła  , szkołą ubaw ! 
Jutro mam autobus o 10.40 i wyruszamy z J. do mc , potem na miasto i no
coś tam jeszcze porobimy !

MYDEŁKO FA BEST EVER !


dzięki , 

sija ;***








Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dzięki , że jesteś , jeśli jesteś anonimem choć podaj swoje imię .
1 komentarz tu = komentarz na twojego bloga .

Jeszcze raz dzięki !