1 maj 2012

Stawiamy na chillout - hello may ♥

Witajcie !

 
Co tam u Was ? Jak mija majówka ?
piszcie , piszcie !
_____________________________________________________________

U mnie maj zapowiada się bardzo interesująco . 
Ale o tym za chwilę . 

Dziś byłam u cioci , było strasznie duszno , ale i tak super . 
Gdy poszliśmy na spacer zaczęło grzmieć  ♥  pierwsza burza w tym roku , wakacje nadchodzą !
Miałam jeszcze jechać na rowety , ale zrezygnowałam - ciepło !
Ja majówkę stawiam na pełny chillout ! *jeaa*

No więc w maju dużo się dzieje :
najpierw do Mariana z klasą  ♥
Potem pizza urodzinowa z juliet !
może do Warszawy na urodziny kuzyna :)
No i na turnus z mamą pod koniec maja !

Fajny ten miesiąc . Ciepło , potem czerwiec i WAKACJE !

                                         ja zmykam , ale będę częściej .  papapa ♥ 



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dzięki , że jesteś , jeśli jesteś anonimem choć podaj swoje imię .
1 komentarz tu = komentarz na twojego bloga .

Jeszcze raz dzięki !