5 maj 2012

good , good ^ ^

Witajcie !

Od początku zamierzałam napisać posta wczoraj ale tyle się wydarzyło *.......*
Najpierw myślałam ' e tam , nic się dziś nie zdarzy będę siedzieć na komputerze
ściągnę piosenki coś tam pooglądam ee .. o_0 '
I tak zamierzałam zrobić . Ale o 12.oo Marta dzwoni : ' u mnie nudyy . przychodzisz ? '
I poszłam , zaczęło lać więc graliśmy z jej bratem w gry ,
* śmiech ,, duużo śmiechu *
I pisanie z infobotem na gg !
Potem biegłam do domu w deszczu oo.OO

Do mamy przyszły popołudniu koleżanki z pracy , więc z tatą musieliśmy ' się wynieść '
Więc najpierw pojechaliśmy do bustera ' taki sklep budowlany w naszej okolicy '
Po coś do przedpokoju , potem liroy merlin ( czy jakkolwiek tam się to pisze )
Przez moja niezdarność przewróciłam metalowy kosz na śmieci , ale okk .. ^^
po farby do mojego pokoju .
Następnie plaza tam kupiłam spodenki i okulary
( potem jak je już kupiłam zauważyłam , juliet że są bardzo podobne do twoich ,
sory ,  ale myślę że się nie gniewasz bo takie osoby też znam , <3 )
O 21 mc   i w końcu do domu - było duużo śmiechu !

Dziś rano na zakupy , a potem do babci i na rower !

uuhuhu ! się napisałam ! ale już nie zanudzam !



 takie tam kamerkowe :)


        ja zmykam :) papap !

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dzięki , że jesteś , jeśli jesteś anonimem choć podaj swoje imię .
1 komentarz tu = komentarz na twojego bloga .

Jeszcze raz dzięki !