12 lut 2012

Somewhere over the rainbow .

 Dzień dobry !


        Dziś dość szybko , ale dość dużo , bo wczoraj i dziś trochę się działo i dziać będzie . 

Wczoraj w ikei było spoko , pojechaliśmy rano i kupiłam ( to znaczy rodzice mi choć myślałam , że się nie wypłacę ;3 ) najbardziej podoba mi się lustro , zawiśnie za moimi drzwiami , a narazie , gdy stoi cały czas się w nim przeglądam ;) . Później kupiłam jeszcze różne pudełka , segregatory i pościel :) , śliczna .  Potem pojechaliśmy na chwilę do cioci , która uczyła mnie robić na drutach (!) , trochę mnie to wciągnęło .
Gdy przyjechaliśmy do 21.30 wszystko układałam w te pudełeczka itp . , ale teraz u mnie jest pięknie .
      Dziś za chwilę muszę się ogarnąć tzn. siebie i szkołę , bo idę na urodziny do znajomych , ( dzieciarnia , gimnazjalistki , nauczyciel matematyki z mojej szkoły .. ) i to wszystko tam   , ale może przeżyję .
      Jutro szkoła , ja śląsk , więc już po feriach , ja tam się cieszę , niewiem jak reszta :)
Muszę spakować plecak , przejrzeć zeszyty . No i ma nadzieję będzie dobrze . Musi być .

                                LIKE :D
 bye , bye ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dzięki , że jesteś , jeśli jesteś anonimem choć podaj swoje imię .
1 komentarz tu = komentarz na twojego bloga .

Jeszcze raz dzięki !