23 wrz 2012

MaciusioweLove , czyli urodziny + nibyjesienny spacer .

No hejka ;)

Wczoraj w sumie świetny dzień ;)
Na spóźnione urodziny mojej mamy przyjechali , zośka z julką , wojtek , maciuś , kubson , 
no . dobra biba nie jest zła ;)

Nie żeby mnie to interesowało , bo boksem się nie interesuje , ale była zmuszona oglądać diablo włodarczyka -,- gratulacje .

w łóżku 1;30 ;7
No ogl . śmiechu do bólu , żebera nie wytrzymują ;) ( prawda juliet ? )
P.Przemek przyniósł mam obiektyw 18 - 200
musiałam się trochę pobawić ;)

No więc dziś pojechaliśmy na sośnią górkę . No to takie miejsce , dużo zieleni , plac zabaw ..
A jutro szkoła -,-

Gdy tak sobie spoglądam no , np . na taką julkę , ona cały czas coś robi , się nie nudzi , a ja siedze w domu . 

Zmienie to . 
Obiecuję .


No a teraz zdjęcia . Masa zdjęć .

maciuś *.*

Kubson *.*




dziecka szczęścia *.*






*facepalm*






no , to do napisania !
seeyou .






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dzięki , że jesteś , jeśli jesteś anonimem choć podaj swoje imię .
1 komentarz tu = komentarz na twojego bloga .

Jeszcze raz dzięki !