5 wrz 2012

first in school ^^

heloł !!

Wiem , wiem na każdym blogu są już posty tego typu , ale ja stwierdziłam ' czemu nie ' ??

No więc pierwszy ( i drugi ) dzień w szkole nie były złe . Były całkiem fajne .
Już się uśmiałam ; jak Klaudia na religii zaczęła mi śpiewać tche , tche , tche ( dobra cie , ciererecie ) ;** Julka , pisała smsy na matmie ' co tam domuś ?? '  i jak w telefonie znalazłam na  matematyce zdjęcie mła i juli , jak tworzymy ' tajne niewiadomo co ' .

No , dziś też fajnny dzień , choć już zadania domowe są ;|
Dziś w sumie w domu siedziałam , sobota festyn , z patą nieco wcześniej ;)()()()() ;

okej , no dobra , to tyle !






tam tam , takie ;) w wczoraj ;)))

+ mój plan lekcji jak się rozczytacie ;))))




see you , mika . 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dzięki , że jesteś , jeśli jesteś anonimem choć podaj swoje imię .
1 komentarz tu = komentarz na twojego bloga .

Jeszcze raz dzięki !