28 sie 2012

jestem !

Hej , hej !

Taak , wiem obiecałam post ' wtedy rano '  ,  ale miko miał przyjechać popołudniu , a przyjechał rano -,-

Te kilka dni w nim było cudowne , zwłaszcza dlatego , że widzimy się zazwyczaj co pół roku . 
Choć teraz widzieliśmy się w wakacje dwa razy ;)

No , szybko minęło , zauważyłam , że klocki Lego są w dechę ^^
Kupiłam świetne buty ,  kalendarz w biedronce .
Kupiliśmy z mikiem takie słittaśne kubeczki z rurką w rossmannie <3

W sobotę roiłam malutkie warkoczyki z muliny , dziś zrobię jeszcze żółty ;**

Mój pokój znów to no może nie chlew , ale pobojowisko -,-

Jutro dzień z juliet , z tobą zawsze !

Posta piszę od godziny  , (-,-) sprzątnęłam pobojowisko ...

No , to tyle zdjęcia ;


Manufaktura <3




Moje nowe .


Znaleziska przy sprzątaniu dla juliet . Pamiętasz ? ;)))


No to tyle , komentarze do waszych blogów następnym razem ;))



do napisania !








Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dzięki , że jesteś , jeśli jesteś anonimem choć podaj swoje imię .
1 komentarz tu = komentarz na twojego bloga .

Jeszcze raz dzięki !