8 cze 2012

Wisła , regle + euro ^^

                                                           Nareszcie witajcie !                                                                                   
Hej , jestem już , po dłuższej przerwie , nie wiem , ale jakoś 
choć tam wstawałam codziennie o 7 to mam mnóstwo energii i nowe siły do pracy
i blogowania . Ale przejdźmy do rzeczy .

Na turnusie w Wiśle ; regle było ogólnie spoko  .
Byliśmy w browarze Żywiec , na Szyndzielni , W dream parku , gdzie spotkaliśmy Durczoka
i Dereszowską razem spacerujących , mieliśmy ognisko i kulig .
sześć razy byliśmy na basenie , na dogterapii z Nestorem :)
Duuużo się działo <3
Byłam u babci , robiłam jakieś trochę durne zdjęcia ;))
Dziś oprócz euro <kibicujecie?> 


My grandmother have birthday ♥

P.S. Niby mam prawie własną lustrzankę , ale ja nie umiem robić zdjęć 
Jeśli mi się ' jakieś zdjęcie uda ' dodam , robienie zdjęć jest spoko
ale to nie jest moje jakieś ' zainteresowanie ' więc powiem 
że na piękne zdjęcia nie liczcie :)
 




szon makmyszyn <3

mmmm pycha !


ok , ok powiedzcie co sądzicie o zdjęciach . . straszne ??


haha , papa !



    

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dzięki , że jesteś , jeśli jesteś anonimem choć podaj swoje imię .
1 komentarz tu = komentarz na twojego bloga .

Jeszcze raz dzięki !