30 cze 2012

Wakacje ♥

hej , hej , hej !

uff , uff nareszcie koniec roku . 
Świadectwa rozdane , ja jestem baardzo zadowolona , a na wakacje mam mnóstwo planów .
Ale to później . 
Wczoraj był świetny dzień . Na zakończenie roku dostałam świetne słuchawki ^^
Byłam u babci , potem w auchanie , kupiłam świetne lakiery do paznokci , a w cameieu opaskę . 
Dziś rano na zakupach z mamą ; nie umiem długo spać -_-
Potem zrobiłam sobie koktail , malinowo - truskawkowy i pyyszną kawę mrożoną z bitą śmietaną  mmmm .... ;)))

Jutro może na żabę ..
Mam też plany na wakacje :

Najpierw do Czarnogóry , 
a później to na co czekam do dawna : pojadę do cioci , do Warszawy :)

Yeah !


znalazłam mój portret narysowany przez mojego kuzyna :****


Moja nowa opaska i pyyszna kawa mrożona ! ;)))



do zobaczenia :PP

1 komentarz:

Dzięki , że jesteś , jeśli jesteś anonimem choć podaj swoje imię .
1 komentarz tu = komentarz na twojego bloga .

Jeszcze raz dzięki !