5 kwi 2012

type : don' t worry be happy ! ♥

Siemanko !

Trochę czasu nie pisałam , nadrobię  , poprostu nie miałam pomysłu na post może ochoty .. noł wiem ! Wolne , za niedługo święta .. oh ! Dziś trochę się nudziłam , zrobiłam zadanie z historii ( wiem duśka co pomyślisz ! ) 
Potem z dziewczynami na skypie i minecraft ;) poszłam do kościoła gościom myli nogi , ( w pierwszym rzędzie się bez uśmiechu nie obyło ! Spotkałam P. i E. pozdrowionka !  Jestem happy , sama nie wiem czemu 
ZACIESZ !  hihi !

pamiętacie ostatniego posta ? pisała go julia ' jolson ' . Prowadziła bloga www.jooolson.blogspot.com
Teraz widnieje pod nowym adresem , i julę i adres bloga .
A więc teraz julia ' juliet '  i http://www.juliettephoto.blogspot.com  zapraszam ! 



Skype !


minecraft !! <3


                       mykam ! bye !

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dzięki , że jesteś , jeśli jesteś anonimem choć podaj swoje imię .
1 komentarz tu = komentarz na twojego bloga .

Jeszcze raz dzięki !