14 kwi 2012

Trip to the shop !

Hejo !

Dziś jakoś przyznam szczerze nie chciało mi się pisać , ale julii
' żal mi cię ' i moje ' nawzajem ' mnie przekonało .

No więc byłam dziś w M1 ( śląsk kojarzy ) i kupiłam kilka rzeczy ;
bluzki , legginsy , bluzki , żelki , gazetkę , bluzki ..
I jestem zadowolona , no kto by nie był ..
Teraz gadam przez skypa z jolsonem ( współczuję i wspieram )  , ijee zapuszcza paznokcie
8 mm GRATULUJĘ !

Moja ciotka była na jakichś chrzcinach u siostrzeńca swojego " kolegi "
i spodobało mi się bardzo jedno zdjęcie , które wam pokaże !

Jutro przychodza do mnie jacyś znajomi moich rodziców z dziewczyną
w moim wieku której nigdy na oczy nie widziałam ! 
Nie wiem co będziemy robić , ale ok !

kuzyn z moją ciocią ;
a to jest moje ulubione !
co o nim sądzicie ?

                                       lecę , pa !

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dzięki , że jesteś , jeśli jesteś anonimem choć podaj swoje imię .
1 komentarz tu = komentarz na twojego bloga .

Jeszcze raz dzięki !