26 kwi 2012

Respectable emotions !

huhuhu !

Dawno mnie tu nie było ,  ale dziś wszystko napiszę ;)
Dużo się działo w tym tygodniu ,ale ogl. opiszę co dziś !
W szkole apel z okazji 3 maja i mówiła o nadaniu imienia naszej szkole , 
a mnie wtedy nie będzie , bo będę z mamą na turnusie i też zarozumiałam  , 
że przez dwa tygodnie mnie tu nie będzie ! o _ O 

Dziś po lekcjach tata powiedział , że możemy jechać do Marty . No i pojechaliśmy .
Marta jest rok starsza i jest jedną z niewielu osób , które znam w łaziskach , więc ..
Składaliśmy , trampolinę ogromna  xdd .
Skakaliśmy z jej bratem , Dominikiem i Damianem ! yeah !

Jurto test z przyrody . -_-
Ledwo piszę , już chyba 40 min. bo przytrzasnęłam palce drzwiami
ałł !!

<33


 papa ! 



3 komentarze:

  1. mama nadzieje ze test z przyrody wypadl dobrze :))
    bedzie mi bardzo milo jesli zajrzysz do mnie na bloga :)
    pozdrawiam cieplutko, Martyna

    OdpowiedzUsuń
  2. na pewno wejdę , dziękuję !

    OdpowiedzUsuń
  3. Trampolina jest mega :D Zapraszam na nowy post ;*

    OdpowiedzUsuń

Dzięki , że jesteś , jeśli jesteś anonimem choć podaj swoje imię .
1 komentarz tu = komentarz na twojego bloga .

Jeszcze raz dzięki !