5 mar 2012

I don' t know !!

                                  No cześć !!


ojojoj , straszliwie dawno mnie tutaj nie było !!  Ale to wszystko da się logicznie wytłumaczyć .  Może zacznijmy od czwartku . Była u mnie Natuu . Ohh , nasze 4x zakupy w osiedlowym !!  Skype z Simon ! :)


W piątek pojechaliśmy z rodzicami do Wisły . Ja nie chciałam , byliśmy tam w zeszłym roku i było beznadziejnie .. Było tam dużo dzieci i ogl. , ale wszyscy chodzili do innej szkoły i nikogo nie znałam i wgl.  , no ale cóż wyjścia nie miałam .. W Wiśle jest to taki jakby dom , w którym jest nawet i kaplica , i świetlica z niebezpiecznym połączeniem plazmy i piłki do nogi .. ale wszystko jest całe . No więc w piątek zjedliśmy kolację no i ogólnie nic szczególnego . W sobotę rano pojechaliśmy do Wisły moja rękawiczka wypadła z samochodu i leżała tam całą noc ! Była cała zamarznięta i w Wiśle  musiałam kupić nowe ! Wieczorem dużo rozmów , a mnie zaczęło boleć gardło . Strasznie . Potem wszystko mnie bolało , bardzo chciało mi się spać . Wczoraj gardło mnie już nie bolało , ale czułam się na chorą , bo ostatni raz byłam chora , ok. 1,5 roku temu !! Dziś nie poszłam do szkoły , byłam bardzo zmęczona i dobrze , że nie poszłam bo znów zaczyna mnie boleć głowa i mi zimno ohh !!

I postanowiłam , ponieważ sama jestem bardzo zmienna , żeby mnie i wam się tu nie znudziło będę co jakiś czas zmieniać kolorek !!  

           LOVE :D



                                             byebyebyebyebyebye .

1 komentarz:

  1. Najpierw jolson teraz ty chora mam nadziej że ja nie będę chorować, a tak wogule powrotu do zdrowia

    OdpowiedzUsuń

Dzięki , że jesteś , jeśli jesteś anonimem choć podaj swoje imię .
1 komentarz tu = komentarz na twojego bloga .

Jeszcze raz dzięki !