20 lut 2012

School and laughter , much laughter ..

Hej !




Wczoraj wprowadziłam ostateczną zmianę , jeśli chodzi o wygląd bloga . Jeszcze będą poprawki , jolson dał lub dała ( nie wiem jak powiedzieć ) mi dobrą wskazówkę co do tego i wieczorem to zrealizuję . Mam nadzieję , że wam sie podoba , choć zrozumiałam , że to w zasadzie nie wam , ale głównie mnie musi się to podobać . Każdy ma inny gust a mnie podoba się bardzo . 

Dziś w szkole dużo śmiechu , dużo opowiadać .. :)   4 . Tyle ze sprawdzianu z matmy , polskiego i stania na rękach (!) za chwilę na angielski , potem już spokój .   Jeśli chodzi o tydzień to jestem pozytywnie nastawiona .
 :) <300


                    LOVE:D  

                                   see !

1 komentarz:

Dzięki , że jesteś , jeśli jesteś anonimem choć podaj swoje imię .
1 komentarz tu = komentarz na twojego bloga .

Jeszcze raz dzięki !