12 sty 2012

Tylko jedno mi w głowie..

                                   HEJO !!

    Dziś post bez zdjęć ,ponieważ na chwilę obecną ogłaszam ich brak (spokojnie,nie będzie trwał długo !!)  Przepraszam,że wtedy (kiedy obiecałam ok.2 dni temu) nie dodałam posta,ale nauki było do końca świata i jeden dzień dłużej !!  Myślałam że nigdy nie zdam tych wszystkich sprawdzianów i kartkówek !!  :*  Ale jeszcze tylko 3 sprawdziany i kartkówka (bjutiful !)  No i właśnie tylko to mi w głowie!! Ale koniec o nauce. Mam bardzo mało czas na komentowanie,ale staram się,więc wybaczcie jeśli czegoś nie obejrzyłam.

Dziś w szkole fajnie;) Przedstawienie (na sprawdzianie z matmy) w którym udział brali nauczyciele poprzebierani za różne postacie (nie będę wymieniać było tego naprawdę dużo,ale będą zdjęcia !!  [joolsona;*] były świetne (postacie)

Z joolsonem może sesja.. Hmm.. myślimy .  Dziś jeszcze trochę odpocznę,jutro piątek... Jest dobrze.  Wszystko pod kontrolą.

              Jutro sprawdzian i kartkówka. Życzcie mi powoczenia !! papa;*

2 komentarze:

  1. będzie ok zdasz wszystko spokojnie :) wystarczy że się pouczyłaś :) Fajnie że już chociaż większość pozdawałaś :)można na jakiś kontakt liczyć? :)

    OdpowiedzUsuń

Dzięki , że jesteś , jeśli jesteś anonimem choć podaj swoje imię .
1 komentarz tu = komentarz na twojego bloga .

Jeszcze raz dzięki !